For fjerde året på rad er Posten den merkevaren i pakke- og logistikkbransjen som nordmenn oppfatter å være mest bærekraftig. Bring kommer på andreplass.

Studien viser også at Posten kommer på 2. plass av samtlige 268 merkevarer som ble målt i Norge. Resultatene fremkommer i Europas største merkevarestudie på bærekraft, Sustainable Brand Index, som ble offentliggjort i dag.

Dette er et gledelig resultat og viser at vår innsats for en bærekraftig utvikling blir lagt merke til. Internt er en slik kåring til stor inspirasjon for alle våre medarbeidere som står på for en bærekraftig utvikling, sier Tone Wille som er konsernsjef for Posten.

Posten er også selskapet som har vunnet InnoMag’s kåring av Norges mest innovative virksomheter flest ganger, – ingen tvil om at det gjøres mye godt arbeid i den 276 år gamle virksomheten som fortsetter å imponere på mange nivåer.  Til uken skal Tone Wille til Bergen på NHH’s symposium å fortelle mer strategien bak.