Norges ledende innovasjonsmagasin er tilbake! I årets utgave av INNOVASJONSMAGASINET har vi tatt pulsen på Norge.

Du kan kjøpe årets utgave av INNOVASJONSMAGASINET her.

I tredje utgaven av INNOVASJONSMAGASINET setter vi fokus på sosiale entreprenører, utforsker ideene til unge gründere, og vi har kåret de mest innovative norske virksomhetene. I tillegg kan du lese mer om det “globale perspektivet” i intervjuet med Kofi Annan, eller møte Norges svar på Mark Zuckerberg. I lys av valgkampen har vi også hørt med landets politikere om hva de mener er viktig for å forbedre norsk innovasjonskraft i fremtiden.

Resultatet er et 140 sider tykt magasin som gir deg oversikten over hva du trenger å vite om det innovative Norge. Vi har fylt sidene med innspill fra flere av landets fremste tenkere, og en rekke eksperter har vært villige til å dele sine ideer med oss.

Les mer: Skråblikk på politiske utspill, konkrete innspill og en minister som sover i timen

– Enhver leders oppgave er å levere så gode resultater som mulig i dag. Samtidig gjelder det å være innovativ, finne oppskriften på fremtiden. Det hele blir litt som å trene styrkeløft og samtidig skulle fremstå som en habil 100 meter sprinter. De fleste forretningsmodeller utfordres, og dagens markedsledere er i økende grad innforstått med at de kun har ledertrøya til låns. Konsekvensen er at innovasjon som begrep er i vinden som aldri før, og det gleder oss når vi nå utgir den tredje utgaven av INNOVASJONSMAGASINET, sier ansvarlig redaktør, Truls Berg.

Foto: Redaktør for InnovasjonsMagasient, Truls Berg.
Foto: Redaktør for InnovasjonsMagasient, Truls Berg.

 

Magasinet er det første fordypningsmagasinet for innovasjon og entreprenørskap og vil gi deg et innblikk i hvordan alt fra ferske gründere til store giganter inkluderer innovasjon som en viktig del av bedriftskulturen.

Du kan kjøpe årets utgave av INNOVASJONSMAGASINET her.

 

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here